Uvjetima natječaja udovoljila je zajednička ponuda od Zajednice ponuditelja EliFriulia i Air Green, a tehničke karakteristike ponuđenih helikoptera su bolje od onih koje su bile propisane u Dokumentaciji za nadmetanje.
Inače, osim tehničkih karakteristika helikoptera koji su potrebni zbog specifičnosti naše razvedene obale te udaljenih naseljenih otoka, vrlo važan faktor za obavljanje ugovorenog posla je osoblje s velikim letačkim iskustvom u čemu hrvatski stručnjaci imaju iskustvo, no niti jedna kompanija iz Hrvatske nije dostavila ponudu u ovom otvorenom postupku javne nabave.
U ovom postupku javne nabave primjenjuje se Rok mirovanja koji iznosi 15 dana od dana dostave Odluke o odabiru svim ponuditeljima. Žalbeni rok iznosi 10 dana od dana dostave Odluke o odabiru svim ponuditeljima.
U projekt HHMS se krenulo zbog činjenice da Republika Hrvatska godinama koristi helikoptere MORH-a za odgođeni sanitetski prijevoz što ne predstavljala hitnu helikoptersku medicinsku pomoć jer se takva usluga nije niti mogla pružiti s vojnim helikopterima koji su proizvedeni za drugu namjenu.
Temeljem postupka javne nabave usluga helikopterske hitne medicinske službe organizirat će se pilot projekt koji će trajati četiri mjeseca.
Tijekom trajanja pilot projekta bit će uspostavljene dvije baze na području Splita i Krka kako bismo pokrili najzahtjevnije dijelove obale gdje su i do sada za prijevoz najčešće bili korišteni helikopteri MORH-a. U tom smislu ove dvije baze trebaju pokriti cijelo obalno područje kao i dio kopnenog pojasa u doletu do 20-tak minuta do svake od tih točaka. Zahtjevnost ovog projekta je uspostavljanje hangara i cijele servisne službe za te helikoptere koju treba osigurati u kratkom vremenu i za kratki period od 4 mjeseca.
Republika Hrvatska do sada nije imala službu HHMS i kroz ova četiri mjeseca, tijekom kojih je planirana usluga HHMS, potrebno je pokazati naše potrebe za takvim intervencijama tijekom cijele godine, ali i prezentirati model koji želimo uspostaviti na cijelom teritoriju Republike Hrvatske. To će omogućiti brže zbrinjavanje, u okviru „zlatnog sata“ brojnih unesrećenih u prometu, ali i hitnih pacijentata s npr. srčanim ili moždanim udarom.