Pozivni centar u Ministarstvu zdravstva

Slika /2020 Slike/slika miz 1 (1).jpg


Više od 1200 poziva, ravnatelji bolnica povećali kapacitete

 

Zagreb, 17. studenog 2020. - U prvih nekoliko dana funkcioniranja pozivnog centra u Ministarstvu zdravstva primljeno je više od 1200 poziva pacijenata koji trebaju termine za dijagnostičke ili kontrolne preglede, medicinske zahvate i druge zdravstvene usluge. Najveći broj poziva, preko 92%, odnosi se na bolesnike Kliničke bolnice Dubrava koji su imali ranije zakazane termine prije nego što je KB Dubrava postala primarni intenzivističko-respiratorni centar.

Svim tim pacijentima bit će osigurani termini za preglede i zahvate, potvrđeno je od strane ravnatelja svih bolnica u Zagrebu na jučerašnjem sastanku s ministrom zdravstva prof. Vilijem Berošem. Sastanku su nazočili prof Ivica Lukšić, ravnatelj KB Dubrava, prof. Ante Ćorušić, ravnatelj KBC Rebra, prof.dr.sc. Mario Zovak, ravnatelj KB Sestara Milosrdnica, prof.dr.sc. Mario Starešinić, ravnatelj KB Merkur, prof.dr.sc. Mladen Bušić, ravnatelj KB Sveti Duh, ravnatelj HZZO-a, dr. Lucijan Vukelić, te pročelnik Gradskog ureda za zdravstvo Grada Zagreba dr.sc. Vjekoslav Jeleč.

Svi ravnatelji bolnica izvijestili su ministra zdravstva da su povećali kapacitete u svojim ustanovama za pacijente iz KB Dubrava, a Gradski ured za zdravstvo osposobljava dodatne polikliničke ambulante u domovima zdravlja Grada Zagreba. Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje je, prema riječima njegova ravnatelja, povećao prioritetne liste za naručivanje pacijenata, a riješen je i problem preuzimanja posebno skupih lijekova.

“Ovoliki broj poziva, kao i reakcije pacijenata, pokazuju da je uspostavljanje pozivnog centra bilo nužno za pružanje pravodobnih i potpunih informacija kada i gdje pacijenti mogu dobiti potrebne termine, - naglašava ministar zdravstva prof. Vili Beroš i dodaje: “Sastanak sa svim ravnateljima bolnica u Zagrebu, te ravnateljem HZZO-a i pročelnikom Gradskog ureda za zdravstvo Grada Zagreba potvrđuje da je naš zdravstveni sustav i u ovim okolnostima sposoban učinkovito odgovarati potrebama pacijenata. Zahvalan sam svima na brzim reakcijama i poduzetim aktivnostima kako bismo bili na usluzi ne samo COVID-19 pozitivnim bolesnicima već i svim drugim pacijentima, posebno onima s težim dijagnozama, poput onkoloških.”

Pozivni centar nastavlja s radom, a od početka tjedna je pojačan broj osoba koje primaju pozive pacijenata, te ih prosljeđuju koordinatorima u svim zdravstvenim ustanovama sa zadaćom da obrađuju sve pristigle pozive i obavještavaju pacijente o terminima i ustanovama kada i gdje mogu nastaviti s liječenjem.

Pisane vijesti